20100823

jalgpall veereb hästi

Teatan jällegi, et mu jalkavõistkonnal läheb väga hästi. Mul pole muud, kui kirjutada kokkuvõtteid nagu näiteks eilsest mängust või nädala eest. Teinekord kirjutab ka Jaak kokkuvõte, nagu näiteks Väikese Karika poolfinaalist. See jalkameeskonna kodulehe täiendamine värskete mänguülevaadetega on mõnes mõttes meie meeskonna ainulaadne hobi Eestis ja meeskonna kodulehe külastatavus püsib tänu sellele stabiilselt kõrge.

Ja nii jääb mul ainult kõiki inimesi kutsuda 31. augustil Kadrioru staadionile, kus kell 17.45 algab Väikese Karika finaal HÜJK Emmaste - FC Puuma. Ma ei saa lubada, et ma kindlasti saan mänguminuteid, aga ma saan lubada, et staadionile tuleb vähemalt veidikegi rahvast. Praegu teeme oma meestega kõik selleks, et rahvast oleks, kutsume sõpru ja tuttavaid. Nii, et kui Sul on aega 31. augusti õhtupoolikul, siis oled lahkesti palutud mängule.

Ja tänu Teele ja Kaarle ja Sergo abile saime valmis ka finaaliks väikese reklaamklipi. Püüame rahvast staadionile saada kõigest väest.


Comments: Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?