20041024

OOTAMATU KOHTUMINE

I
Mees näeb Teist Meest. Läheb juurde ja virutab talle täiest jõust rusikaga vastu nägu. Keegi on seal veel.
Mees: Sul on kenad püksid.
Teine Mees: Jah, mul on kenad püksid.
Mehed suudlevad.
Teine Mees: Kas ma näen sinu arust loll välja? Ei, sa ei näe minust arust loll välja.
Mees: Miks sa siis mind ei vaata. Ma ei taha sind vaadata.
Teine Mees: Jah, ma ei taha sind vaadata.
Teine Mees tahab kallistada Meest, aga ei saa. Keegi jääb üksi.

II
Keegi istub üksi ja nutab. Tal on pea otsast ära. Pärast naerab ja võtab ennast alasti. Pärast naerab ja nutab samaaegselt.

III
Teine Mees ja Mees seksivad. Nad ei nuta. Aga nad on teineteise peale pahased. Aga nad ei tea miks.
Mees: Ma ei armasta sind.
Teine Mees: Jah, ma ei armasta sind. Aga ma armastan, et sina armastad.
Mees: Jah, ma armastan.
Nad jätavad teineteise. Nad ei seksi enam kunagi. Hakkavad eraldi nutma. Vajuvad ja röögivad.

IV
Keegi istub ja mõtleb. Ta on üksi. Ta tõuseb ja jookseb vastu seina. Ta on õnnelik. Ta jookseb vastu kõiki seinu. Ta jookseb vastu põrandat. Ta jookseb vastu lage. Ta jookseb vastu iseennast. Ta igatseb.

V
Keegi on Teise Mehega kahekesi. Teine Mees ulub ja Keegi õpetab. Teine Mees üritab tantsida, aga ta ju ei oska. Keegi teeb pai ja tantsib. Teine Mees nutab pisarateta.

VI
Teine Mees on üksi ja üritab endale haiget teha. Ta jookseb seina poole, aga sein on liiga kaugel. Ta hüppab põrandale, aga kukub pehmelt. Lagi on pilvitu, ta ei näe midagi märkimisväärset. Ta tahab röökima hakata, ta suust tuleb välja ainult rõõmukisa. Ta tahab ennast välja elada, aga välja tuleb ainult tants. Ta on õnnetu, aga naerab.

VII
Mees mediteerib. Ta tõuseb õhku ja muudab ruumi suurust oma tahtega. Keegi ei saa tulla, sest Mehe tahe on paks. Tahe paneb Keegi roomama. Roomab ja ei saa aru.

VIII
Mees lendab. Teine Mees ei saa nutta oma tantsu sees. Keegi ei saa püsti tõusta. Mees naeratab ja kaotab kõik. Teine Mees hakkab röökima kibestumisest ja vihast. Keegi jätab nad. Teine Mees nuttes peksab naerukrampides Meest.
Teine Mees: Jah, ma armastan. Ma armastan sind.
Mees: Ei, ma ei armasta. Mul on punane pluus.
Teine Mees: Jah, ma olen näost punane.
Mees: Ei, ma ei taha. Ei ma ei taha enam nutta.
Teine Mees: Ei, ma tahan.
Mees on surnud. Teine Mees nutab ja peksab edasi. Võtab Mehe rusika ja peksab sellega ennast. Keegi ei tule enam kunagi. Teine Mees tahab joosta, aga ei saa. Seinad pressivad ta kokku.

Comments:
Kui see Almadovar oless selline olnud, siis oleks mida vaadata. Aga eile tulin ma kinost suhteliselt kuiva meelega ära. Saada oma script talle. Sellest saaks vast filmi.

(Muidugi ma netist tema mailiaadressi ei leidnud. Aga sa võid ju katsetada, nt. pedroalmadovar@hotmail.com)
 
Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?