20050109

KAS SA JUBA KUULSID? KEERA TELEKAS LAHTI! TEEME TÄNA PILTI KA. JAA-JAA-JAA!

Tuulte tiibadel on rahu
suurte majade ventilatsioonis
mina ei karda inimeste tundeid
tavalise pühapäeva keskel

Metsas ei hakata
tuult digitaalfotoaparaati vangi panema
keegi ei kisa kui teine saab haiget
teised ei looda ka uusi sõnumeid

Oleksin mina naisterahvas
veel hullem kui mitte enam noor
ma oleks tänase päeva üle rõõmus
mul on jälle midagi olemas

Algajane väljaõppinud kriisiabistaja
ei roni pildistama maha murdunud puud
puul võib fotost valus olla

Ma ei julge homme trolliga sõita
ma tean millest inimesed räägivad
kui vaikus siis nad mõtlevad

Täna mul ei ole aega pildistada
fotoaparaat ja kaamera
teid ei ole veel minu jaoks tehtud

Aga kui mul tuleb
siis ma teen igast päevast kümme pilti
pühapäevast kümme korda kümme
tänasest pühapäevast kümme korda kümme korda kümme

See mis on olnud sellest pole mõtet rääkida
on minu sõnum homme trollis
uudishimu on mu sees
pläran suurt juttu väiksest suust

Ütlen mõne päeva kohta vanainimese viisil
loodame et kõik läheb hästi ja möödub peatselt

Comments: Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?