20050125

MA

Ma olen poiss. Ma olen füsioloogiliselt mees. Veel ei ole mul lapsi. Armastan kirjutada ja mõelda. Mõnikord ka lugeda ja naerda. Suvel olen maal ja niidan muru või lõhun puid. Üldjuhul ma ei ole toidu suhtes väga valiv, ainult hernesupp ja tatrapuder väga ei sümpatiseeri. Kuid kui ma pean mõne toidu esile tõstma, siis ma ütlen: šašlõkk ohtra sibula ja marineeritud puuviljadega. Lemmik joogi sektsiooni mina ei oska alkoholi panna. Aga vahel ma joon alkoholi küll. Tegelikult mulle eriti ei meeldi alkoholi juua, sest viina viskavad ja õlut krooksuvad ainult ikka õige mehed. Minu lemmikjook on mahl või morss. Kord päevas joon ka piima ja suvel maal võib mu käes näha välkumas kasemahla pudelit.
Ma magan sigadega koos. Nad on minu lemmikud. Ja koer on mul ka. Kui maailmas olen tüdinenud, siis ma kaisutan neid. Muidu ma ärkan tavaliselt iga hommik ülesse ja teen midagi. Sõidan trolliga. Päeva jooksul kindlasti nuuskan ja käin korda paar tualetis. Riided mul kuluvad, sest ma ei oska väga tihti riideid vahetada. Mitte selles mõttes, et riided haiseksid mul seljas või midagi. Ei, isiklik ja riideline hügieen on väga tähtis. Aga ma pole tihe uute asjade ostja. Riided ja jalanõud on mõeldud seni kuni nad ära kuluvad nii et neid ei saa enam enda külge liita.
Mul ei esine suuri haigusi. Ainult tihedalt vaevab krooniline nohu. Kardan seda, kui keegi hammustab villasesse kindasse või katkub hammastega kampsunit. Tekitab natuke külmavärinaid. Natuke võib vist haiguseks nimetatada ka unetust. Uni jätab aeg-ajalt mind maha ja siis päeval on päev ja öösel siis ma vähkren. Vähkremine ja väntsutamine, kärsitus ja püsimatus iseloomustavad mind.

Comments: Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?