20050310

FANTOOMSISALIK

Mõni naine arvab, et ta on rase. Kuigi ta on neitsi. Ta läheb psühhiaatri juurde ja saab abi.

Mõni inimene arvab, et tal on vähk. Räägib kõigile, keegi ei usu. Räägib ja usub. Päris pikalt. Uuritakse. Ja mõnel juhtumil selgub, et ongi vähk. Ja mõni saab psühhiaatrilt abi.

Üks naine rääkis, et tal on sisalik põies. Suunati psühhiaatri juurde. Rääkis ja rääkis. Psühhiaatri juures töötas ülikoolist üks praktikant. See ütles, et asi nüüd, et teeme röntgenpildi ära, eks siis saab kinnitust. Psühhiaatrile tundus see imelik, aga tehti pilt ära. Ja nähti naise põies sisaliku selgroogu...

Selgus, et naine oli end sisalikuga rahuldanud. Loova isiku juures on tähtis kujutluspilt. Hiljem lihtsalt tekkis paljudel küsimus: kas sisalik oli põies veel elus?

Eile rääkis ka muud head juttu. Vaino Vahing.

Comments:
Selgus, et naine oli end sisalikuga rahuldanud.
:)))))
Issanda loomaaed on lai ja tundub et inimeste fantaasia piiritu :)
 
Kas suur kirjanik teeb suurest ja võimsast rästikust väikese haleda sisaliku iseenese kasu huvides (et rästik tema kirjanikuannet ei varjutaks oma musklilise kehaga), või kas rästik ei toitnud enam kujutluspilti oma surnud olekus?

Või siis kas tuli välja, et tegelikult rästik oligi sisalik?
 
Elus ei tohi ussi kinni jääda. Rästik on sisalik. Andeid on tulnud ja läinud, õnneks mina olen tegelane. Vist väga raske on lahutada mind mu tekstist. Seega ei ole ma kirjanik.

Kujutluspilt on toit, teda välja väänelda on raske. Kui mu põies oleks uss, siis ma lõikaks endal kööginoaga kõhu katki.

Ja seda ilusamad on sõnad, kui valetad välja lubadusi.
 
Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?