20050315

LASTEAIA TOIDUD

Igaüks võib nimetada oma lemmiku. Mina olin lasteaias hea isuga.
Head toidud: Pärmipannkoogid, kissell saiakuivikukuubikutega, kissell mõne pudruga, karamellikissell (keskel moos), piimakissell (keskel moos), leivasupp, enamus soolased toidud.
Halvad toidud: Piima-juurviljasupp, hernesupp.
Tänapäeval maksab lasteaiatoit enamus puhvetitest kallist raha ja maitseb hoopis halvemini.
Ma mäletan, et see, kes viis meie lasteaia toast köik potid-asjad kööki tagasi, sai kokatädide lahkel nõusolekul ühest suurest kastist võtta kuivikuid. Superkuivikud olid.

Comments:
Piima-juurvilja supp on HALB. Herkulo(herkula?)puder (parandage mu eesti keelt) on HALB. Kuum kissell lasteaia hommikuti on HALB. Kuuma veega kuristame oli JABUR. Muide, Mart, mis lasteaias sa käisid? Mina käisin oma maja taga.
Õunamannavaht... mmm...
 
Mina käisin lasteaias Lasnamäel Mahtra tänaval. Tore aeg oli. Üks sõber ikka ja jälle kordab, et need olid tema elu õnnelikumad aastad. Tegime sporti ja vaatasime tüdrukuid. Mõni mängis tinasõduritega ja toppis neid igalepoole. Mäletan, et olin kurb, kui lasteaed läbi sai ja kooli polnud ma mitte kraps minema.
 
hernesupp oli täitsa hea, mulle jälle pärmipannkoogid ei meeldinud. ja siis olid mingid asjad, mille nime ma ei tea, aga nägid välja nagu valged kakajunnid, ja olid kondenspiimaga. need olid kõige jubedamad.
 
Miks kõik vihkavad piimajuurviljasuppi??? See teeb mind õnnetuks, ma olen alati pidanud varjama oma armastust selle supi vastu, et mitte põlu alla sattuda. Kurb, kurb.
Aga lasteaed oli tore, vanaema oli minu rühmas söögitädi ja egas mul nii sama ilus juma ja pruntis põsed ole!
Katrin
 
ei söönud lasteaias eriti. kalaburgerid meeldisid :). Aga pidevalt jätsin lasteaias toitu järgi. Aga mina sain ükskord saiakest, kui käisin neid potte ja panne ära viimas seal :D. Mul sõber ei saanud ja siis ta hakkas nutma :P.
 
Piimajuurviljasupp on vist üks avangardist. Keda paljud ei salli. Aga need, kes temaga otsa peale saavad, need omavad taga lähedast sidet. Ja see ju on kõige söömise ja elu puhul.

Peet mulle ka tegelikult väikesena ei maitsenud. Ja mina pole saanud aru ka sellest lorist, et peet teeb pissi punaseks. Nüüd võin peeti pista, kuid ta on liiga rohke küüslauguga, siis on siiski vastunäidustatud. Aga näiteks minu vanaemal ja emal on siis just pooltnäidustatud.
 
Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?