20050318

REEDE PÄRAST

Mina ei paneks Michael Jacksonit vangi. Sest kui tema on paha, siis kes üldse hea on? Võtta miljonitelt lastelt usk ära, pole ilus asi. Las ta lihtsalt sureb ära. Ta on laule. Beat it.

Kes on minu jaoks romantilised kangelased? Samil Bassajev ja Jay Jay Okocha. Või Bertolt Brecht ja Juhan Liiv. Või ma tea kes.

Ma vist ei saa öelda kes. Ise olen enda kangelane. Naudin enda kõverat selga ja imelikke liigutusi. Või see pole päris see. Siis võib-olla mõtlen end romantiliseks. Mõtlen kuu otsa.

Täna on vabam reede. Aga mitte mürts. Tore on mürts vahel saata mürtsumaale. Peaks tulema huvitav nädalavahetus, kus nii sisemiselt kui väliselt midagi juhtub. Miks siis peakski praegu mürtsutama?

Ma täna mõtlesin. Et miks mul kaelapinge on nii suur ja ka vist ravimatu. Ei taha ju haige olla. Aga olen. Pikutasin reede päeval paar tundi.

Comments:
Kaela pinge on suur jah! Räägivad, et pinget kaelas leevendab öösel tatrakestadest padi. Minul täitsa aitab, ei ole vähemalt hommikut suurt pinget ja päev algab normaalselt...
 
Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?