20050417

MAIUSPALA

Olen eestlane. Käisin Saku Suurhallis Mamma Mia muusikali vaatamas perekonnaga. Muidu oli see, et inimesed, kes lava peal laulsid oskasid ka kõik teatud tasemel näidelda ja see oli suurim erinevus Eesti rahvuslikust meelelahutusest. Aga lõpp oli mamma mia, klišeede maraton, kuigi minu arust on klišee kuidagi rumala kirjapildiga sõna. Aga mul on inimeste üle hea meel, et nad oskavad kogu kulutatud raha ulatuses tunda ennast sellest meelelahutusest õnnelikuna. Keil istus samas reas, kus mina paar kohta edasi ja siis kui rahvas tõusis püsti ja bravuuritses, siis tal oli ka siuke nägu peas, et mis toimub. Ma nägusid ei teinud, ma hoidsin jopesid.

Huvitav, mis on minu lemmik komm. Vanasti olid need kollase paberiga ananassikrõmpsukad. Need on vist kaseke peale tulnud. Ja igasugused karpides olevad kommid on ka head. Näiteks see maiuspala. Neid on veel igasuguseid. Inimesed on maiad magusa peale. Šokolaadi ja magusaga on nii nagu rahaga. Kas teda on korralikult hetkeks või ei ole üldse. Peale jõule ja sünnipäeva mingiks ajaks magusat on. Aga võib teha ka nii, et teeme siis selle värgi, et arutame vaikselt välja, mis on kõige parem magus komm, šokolaad või küpsis.

Comments:
Et mõtteid mitte tuulde lasta, siis räägin veel magusast. Linnupiim kunagi meeldis väga - võtsid ühe, siis natukese aja pärast teise, siis kolmanda, neljanda, seitsmenda ja saigi otsa ja harva sai ja hea oli. Nüüd müüakse teda poes šokolaadi pähe ja see pole see linnupiim.

Siis Fazeri šokolaadid on mõnusad. Siis jõmmu on mõnus. Ja vahel maitseb mulle valge šokolaadi. Aga seda ei saa ka korraga palju süüa, siis tuleb üäk. Ja kamatahvel on ka hea vaese inimese sõber.
 
marabu shokolaadid on head. martsipani ostan ikka, seda kaalu oma. suvel sõin halvaad koguaeg, mitte rosinatega. komme ma ei söögi üldse. täna ostsin ühtesid iiriseid, sest ma enne lugesin siin kommijuttu ja isu tuli peale ja siis nüüd käisin nõmmepeal jalutamas. kandilised iirise kommid punases pabers ja kollase päiksega peal. iiriskomm "kadi". ei ole nii head kui vanasti. lausa vastikud.
 
Ei saa öelda, et eesti muusikalid väga palju alla jäävad. Näiteks Crease`i lavaline liikumine oli päris tasemel, minu arust. Kuigi jah, heli ja tehnika olid Mamma mias 5+ ja siis veel inglise keel... ja muidugi vanad head ABBA lood, olid need, mis rahva kaasa elama panid:)
 
Käisin ka Mamma Miat vaatamas ja olen rahul. Võibolla see ei olnud just seda piletihinda väärt, kuid rõõmsa tuju tegi ikka. Olen ise ka meelelahutusega tihedalt seotud ja mulle meeldisid eriti kostüümid ning see, kuidas ABBA tuntud lood olid erinevatesse situatsioonidesse "sisse suratud". Ja ABBA muusika on muidugi klassika! SUPER!
Kommimaias olen ka... hullult! Mulle maitseb puhas shokolaad, vahel mõru "Bitter" ka! shokohoolikute värk... :-)
 
Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?