20050406

NII VOT

Siiski, siiski. Kas inimene armastab või ei salli kurbust, mis nõnda tihti peale tuleb? Oled õnnelik, et tuleb ja samas ei taha, et tuleb. Oled õnnelik, et öösel peale nelja läheb uni ära ja samas kui oleks valida, siis magaks küll. Aga ma mõtlen ja näen. Kui ma pruuniks saan mis siis on? Kui ma kasvataks habeme mis siis on? Kui suvi tuleks vihmane mis siis on? Kui ma läheks maale, kukuksin kokku ja läheksin mulla alla elama mis siis on? Ei midagi erilist. Mingi muusika kuskil ikka mängib edasi.

Ma ei hakka mitte ühtegi sõnumit saatma kellelegi öösel enne viite. Just. Mul on ju selle jaoks võimalus siia kirjutada. Lollusi. Kui mul oleks valida teeksin ma palju asju teisiti, aga mul on valida ja ma ei tee midagi. Eile õhtul sain suitsuhaisuga kokku. Mis siis. Mõnikord võib ka suitsuhaisuga kokku saada. Siis on ikka siuke tunne nagu väikesel poisil meeste seltskonnas.

Kui sina ärkad, siis võib nii olla ka, et ma olen magama läinud. Kui sina ärkad võib olla nii, et ma olen veel kurvemaks muutunud. Ja kui sina ärkad võib olla ka nii, et ma olen hopsti teises äärmuses ja naeratan hopsti hopstit.

Head hommikut. Ilusat päeva. Päikest ümbrikusse. Kleebi palju marke. Ava korralikult. Ongi.

Comments: Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?