20050417

SELTSKOND

ma lähen siis ära
kuhu sa lähed
ma ei tea

aga ma käin ära ja tulen pärastpoole tagasi
minu arust võiks olla lihtsalt siin
ma ei saa siin olla
selleks et keegi olla pole sul vaja kuhugi jõuda ole sina ise ja ole siin.
ma olen mina ise ja mina ise tahab ära minna
minu pärast võime kõike teha võime siin olla võime ka ära minna aga peaasi et me oleme
ma ei tea ma ei oska olla
mul on tunne et mina oskan aga mis see maksab kui ma oskan
olemine on kõige tähtsam, mitte see et tahad olla
mul on tunne et tahaks ära minna ja samas ei tahaks ka nagu tahaks siin veel olla ja samas ei viitsi
ma tahaksin kuhugi välja jõuda
ma peaksin kedagi lööma siis on põhjust minna
tuleb ära oodata päikeseloojang siis on ilus vaatepilt
et üldse midagi täna oleks peaks kõigepealt päike tõusma
ma lähen ära
ma tahaksin ise üles ärgata
minu uni lõppeb siis kui tuleb mõni loll
oleks ma enne magama hakanud ma oleksin juba kohal
ma olen käinud ja käinud mis ma siis olen teinud või näinud oma teed otsinud
asi pole otsimises või leidmises
pole asja on ainult asjad, mis algavad kuskilt ja mis eraldi ei eksisteeri

Comments:
hbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbo
oooooooooobhhhhhhhhhhhh
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbg
ggggggggggggvvvvvvvvvvv
vvvvvvvffffffffffffffff
fffffffoooooooooooooooo
ogggggggggggggggvvvvvvv
vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvklö
tänud!
 
Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?