20050409

TATAMM

Naljakas. Mul läks jälle peale viite uni ära. Nüüd on juba peale kuute. Tean, et mõnevõrra pikk laupäev seisab ees, aga ma ei karda. Päevi kardavad need, kes öösiti ei oska hoolida. Mul on endiselt see loll komme, et õhtuti kui ei tule und ja hommikuti kui uni on läinud, et siis räägin inimestega. Päris paljudega ja päris palju juttu. Aga vist keegi ei saa seda juttu kunagi kätte.

Ma käisin eile balletil. Kristo ja Agoga. Esimesest reast vaatasin. Meil oli seal orkestris üks lemmik pasunapuhuja, kes küll kippus magama jääma ja ta ikka pidi kohe unustama ka oma prillid tagaruumi. Aga muidu päris tore kogemus, ballett on ikkagi teatri kõrval suurvorm. Palju inimesi, kallis lava ja asja juures on säilinud veel mingigi sära.

Ja siiski kõige kiuste on paar asja, mida kohe üldse ei salli. Üks neist on silmapõletik.

Comments:
Mina olen ka balletti vaatamas käinud. Kunagi kooli ajal Luikede järve. Mulle meeldis see, et vaatused olid lühikesed ja palju vaheaegasi oli. Tahaks uuesti balletti minna vaatama. Nüüd vaataks kindlasti teise pilguga. Aga eile oli meil ka lõbus- sai palju palju shampust ära joodud koos väga huvitavate inimestega.
 
Siis on hea kui õhtu oli tore. Kui midagi head maailmale soovida, siis vist seda, et hästi paljudele inimestele hästi toredaid õhtuid. Aga mul on nii, et šampuse-poiss nii väga ei sümpatiseeri. Üks kahtlane etiketi petiketi alkohol...

Ja mulle meeldib kui inimestele meeldib mind lugeda.
 
edevus on üks ilus asi ;) aga kuule mart, kas sa tahad tulla suvel süstamatkale, mul on üks väga vinge ots soolas? kui aus oll, siis isegi vääääga tore
 
šampanja paneb pea valutama
 
Shampus paneb pea valutama, kui seda mingi muu joogiga koos tarbida. Tegelikult on minul ka shampusest isu täis, aga seda saab ju tasuta... Mulle meeldib ka Mardi kirjutatud asju luged, igakord ootan põnevusega, millal uus "lugu" tuleb!
naerukas
 
Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?