20050416

UTSA

Ma tahaks endale midagi. Uhket või sinist. Olen täna hommikul kaks asja ära teinud ja lisaks koristanud ka. Teen kolmandat ja varsti lähen kooli. Täna on jälle see pikk laupäev. Ega ma ei teagi, mis too lühike laupäev on. Tema pole ammu minu jaoks laupäevade maalt aega leidnud. Mis mulle ei meeldi see, et kärsitus suureneb, keskendumisvõime on tähtis, olenemata sellest kui suur võib olla töövõime ükskikul ajahetkel.

Huvitav kas inimeste rääkimine aitab elu edasi. Ja mida võib rääkida ja kellele võib rääkida ja kuidas võib rääkida. Ja kaua võib rääkida. Ja mis on vaikus ja kust algab vaikimine. Ja mis on loba. Ja millal juhtub see, et tunded, mõtted ja hetked sulavad kokku, nii et tundub, et on kerge.

Comments: Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?