20050422

VEIDI PÕNEV

Mulle meeldib see Dagö lugu saialõikaja Ahmedist kakskümmendneli hhhas. Ja minu uus pidev tegevus on mõtlemine taeva ja tähtede ja Galilei üle. Ja see on tore. Kosmos on selline asi, et kui kõik oled välja mõelnud, siis võid taeva üle mõelda ja midagi ei mõtle välja. Näiteks seda ma ei teadnud, et ööpäev kogu aeg pikeneb seetõttu, et Kuu kaugeneb Maas. Et kõige alguses oli ööpäeva pikkus olnud kuus tundi.

Sõin omletti ja jõin kibuvitsateed. Lugesin Postimeest ja praegu istun. Mõtlen, et see punane mobiil, mis mul on, et huvitav mis ta on. Et kas ta siis on või ei ole elusolend.

Comments:
See on umbes see, mis filosoofias esimesel kursusel rääkisime: kas minu käsi on ikka minu käsi? Kuidas ma tean, et see minu käsi on? sellest, et ta mul küljes kinni on, ei piisa, äkki ikka ei ole minu käsi, vaid mingi asjandus siia külge pandud... võta siis kinni, äkki ei olegi minu käsi? Aga kuidas ma sedagi siis tean????
 
Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?