20050519

PILVISIOON

Kuidas mulle meeldivad need madalad, paksud pilved. Ja kui nad veel kiiresti liiguvad, siis see on suursugune vaatepilt. Täna lõuna ajal ma lihtsalt vaatasin pikalt oma toa aknast välja. Ma ei tea kas see on nii, et mõne pilve sees tõesti on midagi peidus. Mõni signaal, mõte või siis lihtsalt väike ufo.

Eurovisioon käbi. Ma olen täna ilusti pool päeva üksi kodus olnud ja mitte midagi suurt asjalikku teinud. Sooja võileiva tegemise masinaga tegin kaks sooja võileiba. Ja nüüd sõin ühe pulga otsas jäätise ära. Ühtedel oli eurovisioonis lava peal vanaema, ja ühed astusid jalgadega plekki. Aga ega ometi mina ei ole nii madal, et kommenteeriks kirbutsirkust. Mina olen ju õige kunsti inimene.

Pilved on eurovisioonist tugevamad. Marko Reikop on inimene. Iroonia tore asi.

Comments:
heia

tead kui ilusad on need pilved veel ylevalt poolt...mart kui lahed langevarjuga hyppama omandab pilvedes otsimine voi leidmine teise tahendus

ja tead sattusin siin ka eurovisiooni peale, vist semifinaal. vaga vahva tunne oli eesti nime naha kuigi jah.....
 
Ma vist kardaks langevarjuga hüpata, sest äkki kui hüppad välja...siis tuleb mõte peale, et mis oleks kui ei tõmbakski langevarju lahti, et algul on energia ja pärast on energia

aga tegelikult see asi vist ei ole nii, sest võib-olla just langevarjuga hüpates saab tunnetada elujanu ja haista vabaduse piire
 
Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?