20050506

PÄTLUS

Kas mul on oma unistustes midagi ilusat mida võiks esile tuua ja mõtlematult rõõmsalt jagada. Ma ei tea. Aga huvitav kas mul on mõni teiste unistus ka. Mille ma olen salaja ära varastanud. Isegi nii salaja, et ise ka ei tea pätiteost midagi. Ikka on päris jube mõelda, et keegi kuskil kohas jäi minu tõttu oma mõnest unistusest ilma.

Aga mina ise. Kas ma olen lasknud endalt ka igasugu asju ära varastada. Vist päris palju. Aga see on võib-olla on see viga, et ma tekitan ka neid päris palju. Ja kui ops on läinud, siis suhteliselt hoolimatult tekitan mõne uue. Need on sellised väikesed otsad. Ja see on tegelikult hea kui mingid unistused kuhugi vedelema jäävad. Unistused on alati head ja tekitavad värsket õhku. Muidugi on osad suured unistused, mis on ainult konkreetselt kellegi omad ja nende õhk on salajane. Neid ma tunnen ainult enda omi.

Suve poole lööb värskeid õhupahvakaid ninna.

Comments: Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?