20050615

TIMP

Eile oli veel 14 juuni 2005:

MJ mõisteti õigeks. Kunagi ta oskas muusikat teha.

Asafa Powell jooksis nii kiiresti nagu enne pole joostud. Ma ei tea kas ta millalgi dopinguga vahele ka jääb, aga kaua võib veel kiiremini ilma tõuaretuseta joosta.

Rohkem ma ei tea mis eile juhtus. Mingid aastad tagasi oli hirmus.

Ma pole alati sõnapidaja mees. Billie Jean. Minust ei saaks kunagi kiiret sprinterit. Minust ei saaks kunagi popikooni. Minust vist ei saa kunagi poiste poole kalduvat. Siin elus on kindlad ainult loodusseadused, kui inimene mängu tuleb, siis ole kõigeks valmis. Ja-jah ülla ülla.

Hetkeks oli kodus igav. Ootan köögimööbli transamehi. See ongi see suvine armastus. Palun kurb mõistus ja eluolu luba mul ka tänast päikest saada. Ma ei tea.

Comments: Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?