20050613

VÕIMALUSED

Mõned laused oRWelli raamatust 1984. Ma olen ka suur süsteemide ja kõige-kõige vastane, aga olen vist liiga enesekeskne, et mitte vahel siukese läbipõimitud hasardi maailmsüsteemi vastatusest süda mitte pahaks minna. Ma ei saa aru, mis eelmine lause täpselt tähendab.

Omal ajal oli hullumeelsuse märk see, kui inimene uskus, et Maa tiirleb ümber Päikese, tänapäeval see, kui inimene usub, et minevikku ei saa muuta.

Miks sa kahetsed, et sa seda ei teinud?
Lihtsalt sellepärast, et ma eelistan tegu tegevusetusele.

Nad lihtsalt neelasid kõik alla, ja see, mis nad alla neelasid, ei teinud neile kahju, sest see ei jätnud neisse mingeid jälgi, nagu viljatera käib linnu kõhust seedimata läbi.

Võib-olla inimene ei soovigi niivõrd seda , et teda armastataks, kui seda, et teda mõistetaks.

Aga maailm ise pole muud kui tolmukübe. Ja inimene on nii tilluke ja abitu! Kui kaua ta on olemas olnud? Maakera oli miljoneid aastaid asustamata.
Lollus. Maakera on niisama vana nagu meie, mitte vanem. Kuidas saab ta vanem olla? Midagi ei ole olemas väljaspool inimteadvust.

Comments: Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?