20050715

KES ON TÕELISED VÄRDJAD?

Õhtusel ja öösel kestnud ja hommikul lõpetatud diskussioon-olemisel otsiti tõelisi värdjaid. Mulle tehti emotsionaaselt ja siiralt selgeks, et no ikka tõelised värdjad on Peeter Võsa, Jerry Spring ja Dmitri Nagijev. Raipesööjad.

Vahel peab maailmale näitama keelt ja leidma üles need tõelised värrrrrdjad.

Juhtusin see aasta teist korda Hara endisesse allveelaevabaasi. Enne veel käisid kolm poissi saunast otse öises sillerdavas meres ujumas. See oli nii romantiline, et naisi polnud vaja. Loomulikult paljaste nokudega.

Comments:
heheheh.

muuseas, ta on Jerry SpringER, mitte Spring.
tunne värdja nime.
 
Võsa on tõeline värdjas. mul ei lähe kunagi meelest, kuidas ta näitas ühe mu pisikest tuttavat poissi, ca 10 aastast, kes jäi rongi alla oma kodu lähedal ja kommenteeris mõnuga: et a la üks pisike narkomaan ja pätt jälle maailmas vähem - jess!
kohutav
 
Ma pole kolm aastat televiisorit vaadanud, aga Võsat nägin juba enne seda, Dmitri ja Jerry osas on mul üldse kodutöö tegemata tegelikult.
 
Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?