20050713

KUUM

"Kui vaatama hakkad, siis enamus inimesed on koledad. Väga vähe on tõesti ilusaid inimesi."

Rannas sa vaata igaühte iga nurga alt. Jõllita. Ja tõesti ja tõesti, need kes naisi kõige rohkem vaatavad on teised naised. Ma ei tea kas mehed võrdlevad peas end teiste meestega, et näed sellel on ilusamad rinnalihased või näed sellel on ilusam lõust või näe sellel on tore aura....või siis naised võrdlevad ennast teiste naistega, et näe sellel on koledamad tissid kui mul või näe päris kihvt soeng või näe kui halb tätoveering selja peal...

Ma olen paljudes asjades enamus meestest koledam. Aga nendes mis mulle on oluline olen ma küllaltki südikas. Ma ei häbene oma kõverat selga rannas. Vist.

Rannas võivad kõik käia. Igas inimeses on midagi ilusat.

Hügieenisidemed ei tohiks vees ulpida. Ja unustame ära need kombed, et pissida tohib vette.

Seda vettemineku pritsimisüllatust tehakse ikka ajast-aega.

Comments:
Eks ta ole jah, et palju kommenteeritakse teisi inimesi. Mina teen seda ka. Samas aga tean, et peamine on, et inimene ise endaga rahul oleks, muidu ei saagi ju üldse elada ja rannas käia.
 
mõned inimesed kohe ON ilusad, noh.
ja mis parata?
sõprust sobitada või?
EI.
nuga selga, kohe.
faking modell, raisk.

.

härra, te vast teate juba, aga kindluse mõttes meenutan: http://www.ena.kul.ee/?pageID=47
 
Härra teab, aga härral on natuke hullumaja käes. Ja lisaks lahkub härra 31 juuli Venemaale Musta merd otsima...et see konkurssidest osavõtmine ei saagi olla eesmärk omaette, aga noh vähemalt mingi väljund. Vähemalt enda petmiseks ja vihastamiseks ;)

Elagu kunst. Elagu viha. Elagu hirm. ELAGU!!!
 
tead, ma arvan, et see, kes niimoodi on öelnud ("kui vaatama hakkad..."), kesiganes see siis polnud ;) võis näituseks mõelda seda et ega seda ideaalset ilu, mida kõik või paljud või mõned taga ajavad, et ega seda päris elus niipalju polegi, et tegelikult ei tasu põdeda, et oioioi, ma olen kole või viltuse suu või kõvera seljaga, sest kui vaatama hakata, siis enamus või paljud või vähemalt mõned on sinust veel koledamad :)
 
aga mul on ilusaid kehaosasid ka. näiteks silmad.

ja igaühel on kui vaatama hakata.
 
Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?