20050703

LOLLIKE

Ma pole kunagi endale ostnud ühtegi paari päikeseprille. Ma ei oskaks neid osta. Ma ei oska pükse ja muid asju ka osta. Suvel ei saa väljas lihtsate prillidega lugeda, paber hakkab vastu pleegitama ja üldse tegelikult on jõle imelik lihtsalt päikese käes lamada. Pea läheb hulluks ja imelik tunne on ka. Ma ei tea kas peaksin nüüd nägema randu nende kohtadena, mis on mõeldud suplemiseks ja ujumiseks. Vääna-Jõesuus üks väike naisterahvas vanaema õhutusel täna umbes keel poolüks pissis liiva peale. Vanaema lükkas märjale liivale kuiva peale.

Tavaliselt ma ei taha, et mul on imelik tunne. Kui suvel on kurk valus, siis tuleb süüa lusikaga mett.

Lähen käin Ruhnu saarel ära.

Comments: Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?