20050723

PRIVATE

Ma tunneksin rohkem rõõmu erootikamessil käimisest kui sellest, et vaatan kuidas mingi rauatükk saab poole sekundiga sada sisse. Pärnu kandis vist inimesed täna vaaatavad midagi taolist ja veel seda ka, et kelle autos on kõvem tümakas ja kelle auto on paremini tuunitud. Tuunimine tähendab vist seda, et kuidas autole on kunstrindu ja kunstripsmeid külge pandud. Uskuge mind, paljad naised on erutavamad ja ilusamad.

Aga kuidas ralliautod maastikul kihutavad, seda vaatan kindlasti kunagi. Vormel ühte vormel ühe pärast vaatavad ainult rumalad inimesed. Seda Kolga kunagi mingi loengus emotsionaalselt üritas tõestada. Ses suhtes oli tal õigust.

Olen tädi pere majas ja vahepeal panen koerakutsikale süüa – koerakrõbuskeid, kodujuustu ja hakkliha. Ma ei tea kas see hakatis sõi ei eile hoovis kuskil kassi ära, aga kass eile õhtul koju ei tulnud. Kiisu võib-olla ei tulnud ka sellepärast, et ma eile hommikul pahandasin temaga, sest ta oli ühe lamamistooli täis kakanud. Eks see tegelikult oli tingitud sellest, et tal polnud kinnises ruumis õieti kuhugi kakada.

Täna hommikul pesin koeraruumi põranda ilusti pissist puhtaks. Sellised pissised ja rokased värgid mulle tegelikult üldse ei meeldi. Parem pesen siuh ära ja asi vask.

Kui ma ei viitsi täna poodi minna, siis ma ei näe ega räägi täna vist ühegi elusa inimesega. Võib-olla vaatan midagi telekast. Muusikat kuulan kindlasti. Ja teesklen, et kirjutan kunsti.

Comments: Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?