20050711

TI_TIRI_TI_TITITI

Nii on tihti, et kui mulle helistatakse, siis keegi ajab mu ülesse. Ja siis helistan ma ise ja ajan kellegi ülesse. Ja nii edasi muudkui helistatakse. Eksisteerib üks suur ülesajamisetelefonihelistamine.

Ja siis öeldakse sorriiii, sorrrriiiii, ma ei tahtnud sind ülesse ajada...ja mõeldakse tegelikult mida vittu sa magad sellisel kellaajal...

Ei ole nii, inimesed on heatahtlikult. Mina olen inimene. Järelikult ma tõesti ei taha telefoniga kedagi ülesse ajada. Head und päike, head und kuu, hea und elu.

80% energiat päikeselt, 20% toidust. Suvine unegraafik on inimestel mitmekesine.

Comments:
et järjest vähem inimesi edaspidi asjatult üles ajada, siis mina ütlen seda, et skype kasutajanimi on mul martkase ja kui olen arvuti taga, siis võite helistamiseks seda kasutada. uuendasin skype asja oma arvutis, ma ei ole tagurlik

täna on mul endale kommentaaride kirjutamise õhtu.
 
aga mina kes ma magan igal ajal ja vihkan südamest kui mu und häiritakse lülitan telefoni alati magamise ajaks välja või siis panen hääletuks. uni on sõber. vot. ja kodutelefoni viskan ka alati toast välja, sest mu vanaemal on komme lapuäeva hommikul ca 9 ajal telefoni karjuda: te ikka magate veel või??? jah magan, ja naudin.
 
aga toredam variant oleks umbes selline:
1.keegi helistab sulle
2.sa võtad telefoni vastu ja korised väga unesegase häälega midagi sinna
järgmine punkt on mu lemmik
3.keegi, kes helistab esitab sinisilmselt küsimuse "magasid väää?"
4.sina ütled jah, keegi vastab selle peale "noh, nüüd enam siis ei maga"

ma vist olen kunagi sind ka sellise kõnega üllatanud mart. aga aukas, ega ma tegelikult ei tahtnud sind üles ajada :)
 
Minul ei ole kunagi selle vastu midagi, kui ma magan ja keegi helistab. Järelikult oli vaja helistada. Kui ma tõesti väga tahan häirimatult magada, panen telefoni hääletu peale. Kõige parem on, kui tead, millist sorti sõbrad sul on. Seda sorti sõpru, kes magamise ajaks telefoni väljalülitavad, ei karda ma tülitada, sest tean, et kui neil on telefon sees, siis nad järelikult ei maga.
 
mulle meeldib see.

"saatke e-mail. sest ma muidu pärast äkki ei mäleta, või siis läheb pool sõnumist gsm-auku. teate küll, see auk, et kui klient või kolleeg helistab kell pool üheksa (loomulikult ma magan siis) ja räägib mingi pika jutu teemal, mida teha oleks vaja ja siis üles ärgates pärast isegi ei mäleta, et kes see oli kes helistas, jutu sisust rääkimata?"
 
Ma arvan, et tipp-telefoni-müügi-mehed on välja rihtinud, et millal inimene magab ja on peast nii segane et ei saa midagi aru.

Siis nad suudaksid vist meie rahakotid londiga tühjaks imeda.

Kõike, mis segab, tuleb karta.
 
Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?