20050922

KAKS KÜSIMUST

Kumb on praegu tähtsam küsimus kas "Mis on elu mõte?" või "Kaua mu kuupilet kestab?". Ma ei taha kontrolöride rünnaku ohvriks langeda. Nad võivad mulle teha korvamatult kahju. Nad võivad purustada illusioonid inimese headusest. Nad võivad mu viia oma punasesse mikrobussi ja küsida mult kes ma olen ja siis ma pean neile näitama oma id-kaarti ja nad määrivad minu nimega pabereid. Ja pärast loetud päevad jooksul pean ma loobuma osast oma rahast, sest nii on reegel.

Aga äkki ma peaks meelega sõitma ilma piletita, sest kui nad mu sinna mikrobussi viivad siis ma võin neile silma vaadata ja küsida "Mis on elu mõte?" Ma tean, et see on imeväike, peaagu olematult tilluke tõenäosus. et nemad teavad, aga siiski isegi kui võimalus millegi juhtumiseks on imeväike, on see siiski võimalus.

Comments: Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?