20050901

KIIRGUS

Ja ma tean, et silmadel võib veidi valus olla. Päike ongi valus. Päikest vaadatakse prillidega või siis vaadatakse päikese puhul kõike prillidega. Minul ei ole päikeseprille. Pole vist kunagi olnud. Mingitega kunagi lollitasin, aga lollitamiseks see jäigi.

Mulle meeldib ka kuu. Kellele ei meeldiks. Koolis vaatasime täna seda esimest kuule lendamise filmi, mida Queen vist on oma videodes kasutanud. See oli kihvt film. See oli andekas mees.

Mulle meeldivad ka tähed. Ja ka need on kollased. Kas ma olen rääkinud oma toa tapeedist? Paljude tähtedega ja kui siis õhtul tule ära lööd ja väljas on pime, siis need tähed helendavad ja valvavad mind ja notsusi ja Mukit kui me tudume. Sellle tapeedi ma valisin lasteosakonnast.

Lasteosakond on kaubamajade kõige mõtekam koht. Parfümeeria on liiga imelik sektsioon. Ilusad tädid müüvad lõhna. Head lõhna. Erutavat lõhna. Puhast lõhna. Kaunist lõhna...see on veel hullem kui õhu müümine...ja need osakonnad, kus müüakse riideid, need on õudsalt tüütud. Kõige kindlam on minna ja kohe esimene riideese ära osta, mitte seal valida ja passida tunde....Aga lasteosakonnas on loomad riiulitel ja nad kõik on minu sõbrad ja nad lihtsalt lollitavad inimesi ja maailma.

Oleks mul raha, siis ma päästaks need loomad ära ja võtaks kõik endaga tähtede alla magama

Aga me võiksime ju seda teha koos.

Ostke kaubamajad loomadest tühjaks ja magage nendega. Uskuge, nad ei vea teid kunagi alt!

Comments: Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?