20050909

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

KRISO
Sa ei tohi siin toas päevad läbi olla, sa pead minuga tulema kohvikusse ja pärast lähme näituse avamisele. Sa näed seal head kunsti, see tekitab su peas assotsiatsioone...ma tahan sinu eest hoolitseda?

TINU
Miks ma pean kuhugi tulema? Miks sa käsed mul mingil näituse avamisel kohal olla?

KRISO
Kõik teised tulevad ka sinna, seal on tore, sa saad seal ennast tuulutada ja minuga koos olla.

TINU
Ma ei taha sinuga koos olla. Ma ei taha sind näha.

KRISO
Miks sa pead nii ütlema? Kas sa tõesti arvad, et ma olen üks näru, kellele võib lihtsalt haiget teha.

TINU
Ma ei ole enam homo. Ma ei ole tegelikult kunagi olnudki.

KRISO
Mis tähendab sõna homo...mida kuradit...mina arvasin, et sina armastad mind ka. Mina sain aru nii, et me oleme valinud ühise tee, mida mööda maailmas edasi astuda. Ära palun lausu sõnu, mille jõudu sa ei hooma. Nii kerge on öelda midagi, mis teeb ka endale haiget.

TINU
Sa olid mu elus üks etapp, mis on nüüd lõpetatud. Ära nuta, ma hoolin sinust, sa oled tore inimene, aga ma ei taha sulle valetada ja ise teeselda.

KRISO
Sa ei saa lihtsalt lõpetada...ma ei ole raamatu peatükk, mis nüüd sai läbi ja seega ei vääri enam tähelepanu. Minu jaoks on meie ühised mälestused kõige...ma ei saa aru, mida sa räägid...mida sa teed.

TINU
Fotod ja muusika on elus kõige tähtsamad. Nad on minu jaoks palju olulisemad kui sina ja...

KRISO
Sul on keegi teine. Ma teadsin seda, ma aimasin seda ette...miks mina olen kehvik...mis mul on viga...

TINU
Ära ole naeruväärne. Ära tee stseeni, palun ole arusaaja inimene.

KRISO
Ära heida mind kõrvale, ma palun sind nii väga. Sa oled minu kallis.

TINU
Palun ära tee. Mine ära ja hakka elama, sa ükskord üle oma lapsepõlvest pärit alaväärsuskompleksidest.

KRISO
Ma tahan tagasi kõiki fotosid, mis sa kunagi minust teinud oled.

TINU
Miks?...kas see teeb sulle nii väga haiget...

KRISO
Ma tahan neid tagasi ja ma toon sulle ka kõik asjad tagasi.

TINU
Ma ei anna sulle ühtegi fotot.

KRISO
Ma pean need saama tagasi, ma ei taha, et sa mind vaatad.

TINU
Ma ei vaata sind, ma vaatan enda tehtud fotosid. Anna andeks, aga selle..või seda...mida mina olen pildistanud, see kuulub minule.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Comments: Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?