20050914

MUUTUSED

Pastakate värv on läinud üle piiri. Kui sa tahad muuta oma tuju, siis sa ostad endale sellist tinti eritava kirjapulga, mis sulle mõjub. Kes tahab olla lilla, see saab.

Muidugi ei ole sel mingit vahet, et mis värviga kirjutad või mis värvi riideid kannad. Pole vahet kas sööd kartulit, leiba või liha.

Mulle praegu üleüldse, kui me ei arvesta pastakaid, mõjub roheline ja sinine värv. Ka kollane. Ja joon maa õuntest tehtud mahla.

Imelik on see, et ma joon teed hea meelega, aga ise teda korralikult teha ei viitsi. Ja viimasel ajal pole ka kohvikusse juhtunud.

Ma varastan, lõhun ja närin pastakaid. See on minu patt.

Tahaks elu lavastada. Aga ma veel ei tea mis stiilis. Lihtsalt mõtteid on kogunenud.

Comments: Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?