20050913

SÕNASTIK

Alati on hea, kui keegi sinusse usub. Uskuge kasvõi kübegi ja ärgu näidaku seda eriti välja, aga kui ta juba usub, siis sellest on küll.

Osad inimesed usuvad minusse ja naeratavad. Usuvad vist isegi osad Vanalinnas patseeruvad turistid. Mitmed on noogutanud ja üks mängis oma kulmudega.

Täna Agnes saatis mulle teatriajaloo loengus lipiku "Defineeri ilus ja defineeri armas"

Ma defineerisin oma uude ebapratkilisse märkmiku.

ILUS - tahad katsuda, tahad seksida, tahad nautida, tahad kehale väliselt sooja

ARMAS - tahad hoida, tahad tunnet, tahad sooja sisse - mida saaks endaga kaasas kanda

Lahkasin sõnu defineerides mõtteid naistest. Tegelikult on need sõnad hoopis laiema tähendusega ja üldistuvad kõigele. Inimese või eseme kohta võib olla olemas 3 varianti:

1) ILUS
2) ARMAS
3) ILUS + ARMAS Inimesed tahavad, et nad oleksid mõlemat. Inimesed tahavad, et kõik nende asjad oleksid korraga ilusad ja armsad. Sisemiselt pole ükski inimene nii külm, et tahaks ainult ilu. Südamest ei saa nautida ka ainult nunnudust. Ja see ei olene soost, nii mehed kui naised tahavad elus ilu ja armsust. Peaaegu kõik ülejäänud soovid ja väljendusvahendid on ilu ja armsuse alajaotused.

Pärast oli Agnesel tohutu pissihäda. Mina nautisin oma uut märkmiku. Ja tõesti ma ise võib-olla ei tahakski sinna niipalju kirjutada. Ma lasen osadel teistel kirjutada ja kannan endaga siis kaasa nende usku minusse. Ma arvan, et need inimesed, kes kirjutavad või joonistavad minu märkmiku on usklikud.

Meid kummitab üks sõna.

Comments: Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?