20050915

SUGUDE VÕITLUS

Ma olen mõelnud, et kui ma oleks naine, et siis missugused mehed mulle meeldiksid. Ta võiks olla tark, eriline, ilusate silmadega, lennuka mõtlemisega...veidi naljakas ja tundliku südamega. Aga ta kindlasti peaks omama hoidmise ja hoolimise dimensiooni. Ilma nendeta ei oskaks ma naisena väärtuslikku meest ette kujutada.

Ja kui ma siis mõtlen, et kui ma oleksin naine ja hakkaksin siis mõtlema, et kui ma oleksin mees, et siis missugused naised mulle meeldiksid...siis ma saan vastuseks samasuguse sõnapaari. Hoidmine ja hoolimine.

Lisaks sellele on veel midagi, aga mis? Seda ma kirjeldada ei oska.

Kunagi ei tohiks olla igav. Üksi seda probleemi pole. Kui viia mind väljakule, kus on 100 000 inimest, kes kõik omavahel suhtlevad, siis võin ma üles ütelda.

Comments: Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?