20050907

TEISED KÜLALISED

Laulatus. Poola teater ja Elmon Nüganen...ja hinges on see oleks, see natuke valus oleks...nii oleks tahtnud näha kuidas Mati Unt selle loo kuue aasta eest Vanemuises lavastas. Aga kuue aasta eest ma veel ei teadnud teatrist midagi ja eriti tihti ei käinud teatris. Ei tea kas tänasest päevast kuue aasta pärast käin?

Aga siukest Elmo Laulatust on ka vaja. Kuigi ta venis ja vahepeal oli igav, oli kenasti ära tehtud suure lava tükk. Mina suudsin lõpuni istuda. Kuid loodan, et oktoobris tulev teatrifestival "Kuldne mask" toob meile Venemaalt paremaid välisetendusi, kui need kaks mis olid Draamal.

Martin tõi mind tuhande krooni eest ostetud mossega koju. On see vast pill. Need toredad padjad tagaakna peal ja esiklaasi lahtikäivad kolmnurkaknad. Ja põhiline on see, et autol on olemas toores.

Täna õhtul on mul ükskik olla. Täna õhtul ma tahaks, et keegi kuskil mõtleks mu peale.

Comments: Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?