20050916

TIIRUD

Kui keegi mõne mu kirjutise kohta hea sõna lausub, siis ma ei oska olla. See on umbes sama, et kui Tüdrukule, kellele endale on äärmiselt oluline, et ta kena välja näeb, ütleb keegi hea inimene, et sa oled ilus. Tüdruk ei oska olla ja vastab punastades aitäh ja enda sees südames mõtleb, et tegelikult võiksin ma ikkagi palju ilusam olla.

Ja Tüdruk ise ei saagi aru kuidas tema enesetunne läheb paremaks. Heade sõnade vastu on meie tunded jõuetud.

Inimesed, kel on ilusad silmad, isiklik aura ja oskus muuta sõnad eriliseks, on väga ohtlikud. Nad panevad maailma oma vurri sisse pöörlema. Vurr pöörleb ja teeb kauneid piruette.

Oleks ülbe öelda Hüpake peale!

Ma siis ei ütle. Ma tasakesi mõtlen.

Comments: Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?