20051030

KARUJAHT

Kas teksti kaotus on surm?
Ma olen kaks korda selle postituse ära kaotanud.
Aga ma ei ole kurb, sest mu mõtted pole mõeldud igatsemiseks.
Kõik hea hävineb ja see on siiras.

Johaidiiidirallla...

Andrese sünnipäev Vändras oli sümpaatne. Purjus inimesi on kahte sorti: siirad ja zombibombid. Siirad jagunevad veel omakorda äärmiselt jutukateks ja ühe-põhjapaneva-sõna meesteks. Zombibombid on inimesed, kellele tuleb mõneks ajaks keegi teine külla ja hommikuks teeb külaline sääred.

Me kõik oleme teleseriaali lapsed. Tahame teha kvaliteettoodangut, aga kuna ei oska, siis ei tohiks me seepi häbeneda. Sest see kes ei oska lugu pidada seebist, see ei tea mis tähendab maailma parim ihupiim.

Ma ei ole selles veendunud, aga Ruja laulis mulle praegu, et vaid killud toovad õnne.
Terve vaas on ka midagi väärt.
Originaalsus on surnud.

Comments:
Kahju, et te nii vara Vändrast lahkusite. Karujahil käisime alles laupäeva õhtul. Teinekord peate ka jahist osa võtma arvan ma. Kai
 
Ma arvan ka. See on mingi loll elu, mis torgib oma tulise peeruga tagant. Ühe õige Karujahi jaoks peaks alati aega leiduma.
 
Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?