20051008

MID

HAGN
Keegi ei tunne sulle kaasa, ära loodagi. Mingi aeg on su masendus inimestele huvitav, aga kui see jääb pikaks ajaks nende silma riivama, siis see hakkab häirima. Inimesed hakkavad sinu eest hoiduma ja sa ise oled selles süüdi.

TRUM
Kas ma pean sulle tuhandeid kordi lausuma, ma ei jõua sind enda juurest minema selgitada. Mul pole midagi vaja, mul pole kedagi vaja, mul on mu jänesed ja mu voodi ja mu tuba ja ülejäänu võib kõige siiramas mõttes perse minna.

HAGN
Sa ei saa aru.

TRUM
Ma olen ainuke, kes taipab.

HAGN
Mine kodust välja ja tegutse.

TRUM
Kaua sa mind piinad?

HAGN
Kaua sa mind piinad?

TRUM
Mul oleks palju kergem elada, kui sind poleks olemas.

HAGN
Me moodustame tasakaalus koosluse, kumb sa olla tahad?

TRUM
Ma ei taha, et sina oled.

HAGN
Kas mõistus ehk juht või süda ehk tobuke?

TRUM
Mina olen mina ise.

HAGN
Mina olen sinu mõistus. Mina tekitan süümepiinu ja krutin südant õigele sagedusele.

TRUM
Palun lõpeta.

HAGN
Kas sa suudaksid ilma minuta elada?

TRUM
Ojaa ja kuidas veel. Ma saaksin nautida elu.

HAGN
Sa nutaks veel rohkem ja hakkaksid suitsetama pahna.

TRUM
Taolistel hetkedel kaldun endalt küsima, et miks elu on välja mõeldud.

HAGN
Ma tahaks ka teada, miks sa sündisid ja minu ketti panid.

TRUM
Jookse ja too mulle ellu midagi head.

HAGN
Sina pead minema ees, mina tulen sinu jälgedes.

Comments: Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?