20051015

PAU... (lisada S või K)

Ma istun üleni inimtühjas Tallinna kõige romantilisemas kohvikus ja taustaks laulab prantsuse keeles Celine Dion. Ja kui ma üle õla keeran, siis näen ma aknast lilli. Nädal aega tagasi sai teisel pool ristmiku juhusliku kuuliga pihta noor vene tüdruk. Täna on selle tüdruku matused, sest kui hommikul raadiomajja ruttasin, siis ülikondades vene poisid suundusid lillede ja pärgadega oma koolimajja.

Väga võimalik, et minu kuul on ka juba välja tulistatud. Lihtsalt ma ei oska arvata, kui kaugelt Ta laseb ja palju Ta viitsib minu puhul ülitäpne snaiper olla.

On kaks võimalust. Kas Ta läheb kindla peale või mul veab.

Üritan lugeda "Tagasi Metuusala juurde" sissejuhatust. See on üks nendest raamatutest (tegelikult võiks ta kohta öelda vist siiski näidend), kus üks mees on üritanud kõik lõplikult kirja panna. Ja kuna mees oli Bernard Shaw, siis jäi üritus läbikukutamata. Naljakas, mis kiiksud tabavad mõnikord teatud ikka jõudnud loojaid. Ka Peter Greenaway "Tulse Luperi kohvrid" on selgelt liiga palju.

Lapin ütles, et poeedil on seitse aastat.
Kõik hilisem on kommentaarid.

Nüüd jäi muusika vait ja inimesi tuli kohvikusse. Keskealised daamid teevad pikka laupäeva lõunat. Kahekümne krooni eest saab suure kannutäie teed. Kannu plastmass on rõõmsalt sinine.

Comments:
Eks Lapin või ju öelda, aga...

Õnneks on neid, kelle kohta see väide ei kehti, piisavalt palju, et mitte jääda erandeiks.

Maksimalism on vahel tore ja teinekord möödapääsmatu, aga vahel ka lihtsal rämpsklemine...

Kui Lapini juurde tagasi tulla, siis huvitav, kuidas on lugu kunstnikega?
 
Ma ei tea kuidas on lood kunstnikega.

Ja ma ei tea kuidas on lood inimestega.

Võib-olla on meil ka ainult teatud hulk aastaid, mil oleme head.

Võib-olla saame ainult järjest paremaks.
 
Eesmärk olla võiks see küll viimane.
 
kunstnikul on kõik aastad, mil ta tahab kunstnik olla. selles see kunst seisnebki.

anonüümsus
 
Armunud inimesed on kõige paremad.
 
Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?