20051009

RUTIIN

Eile hilisõhtul muutusin kurvaks ja hakkasin Milli poolt koju jalutama. Ja Kristo tuli mulle järgi ja siis ronisime tema eestvedamisel hüppetorni ja lamasime hüppajate allalaskumistee veidi niiskel bambusroostikul ja vaatasime tähti ja rääkisime sellest, et mis see kõik on.

Tähed olid ilusad ja neid oli palju ja osad neist langesid. Kristo tegi suitsu ja ma olen endiselt veel kindel, et suitsetamine pole minu jaoks. Mul hakkas külm ja jalutasin koju, sest endiselt veel on minu jaoks põssad ja pühapäevahommikused pannkoogid rohkem väärt kui veidi sihitu pidutsemine.

Ma ei tea, mis mulle rõõmu pakub.

Eile nagu veidi oli ja veidi ei olnud ka soovi koos teiste poistega viina juua. Aga see taandus samasse kategooriasse, kui klubi Prive külastamine. Et pole minu jaoks. Vist praegu ja vist alati.

Ma ei jõua inimestega vaielda. Ma tahan rahulikult elada, kirjutada, lavastada. Kui keegi mind häirima hakkab, siis minu esimene reaktsioon on, et taandun.

Tegelikult tahan ma saada kunstnikuks. Tahan palju vaba aega ja siis ma ostaks suurtest poodidest igasugu kaupa kokku ja siis ma teeksin neist asjadest tarbimisühiskonda kritiseerivaid taieseid. Teeksin plakatliku asjaarmastaja valu.

Margus on Ameerikast tagasi. Selle üle on mul ainult hea meel. Ma loodan, et ta rohkem sinna ei lähe, sest meil on vaja mõnel varajasel suvehommikul kalale minna.

Otsin endiselt muusikat.

Comments:
plakatliku asjaarmastaja valu.

kõigepealt see oli tänase päeva kõige ilusam sõnadevalik, kuigi ma olen täna juba mitu tundi olnud ärkvel ja lugenud see- ja naasuguseid tekste ja isegi luulet.

ja teiseks oli see nii sina. kõige paremas mõttes.
 
Mis muusika see on, mida Sa otsid?
 
MC Solar "La Belle et Le Bad Boy"
 
Ma otsin muusikat, mis võiks viita minu aega ja võtta minu südant.

La Belle et Le Bad Boy omandasin kohe limewirega ja nüüd ta mängib kolmandat kordust.

Täh.
 
fragile state, giant leap`i soundträkid, jack johnson, slovo, uusi fantasia?

muidu niimoodi käespärast, mis minul päev läbi ketrab on 6. lugu siit: http://www.mangamovie.ru/music.html
 
Südant saab võtta see muusika, millele selle annad...
Siinkandis on täna mänginud nii Vivaldi kui Pergolesi "Stabat mater", Cesaria Evora "Voz d'Amor" ja õhtusel kontserdil "Troitsa" Valgevenest...

Süda on rahule jäänud...
 
marti ei saa aidata.
mart peab ise teadma mis mart tahab.
marti võib ainult natuke juhatada parematele muusikamaadele.

mine internetti. otsi netiraadiod üles. avasta palju palju erinevaid stiile. kuula neid. ja kui kuuled midagi väga head siis ära vaata mis lugu see on. tunne et sa seda arvatavasti kunagi uuesti ei kuule teeb loo veelgi maagilisemaks... ja kui kuuledki.. mmm
et siis selleks on vaja sul arvutit, netti, tahet ja aega. ise tead mis sul on ja mida tahad.
aitähh
 
Kel soovi see jätkaku...

Täh. Käh. Kõigile

Seni parim vihje, mille olen jõudnud omandada, on Amelie saundträk

Öeldi lihtsalt: Täielik Klassika
 
siis on muidugi veel Yann Tierseni "Le Phare" ja "L´Absente" (kus lood osaliselt Amelié soundtrackiga kattuvad)

ja prantslastest veel Miossec ja KYO

Lauri Sommer ehk Kago
Susheela Raman
Snow Patrol
 
tähendab. ehk on snow patrol kohati liiga masendav.
ära seda parem kuula.
 
Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?