20051026

SADU

Mõni minut peale kahteteist seisime Jimi ja Kristoga Vabaduse väljaku ülekäigu ääres ja varsti tulid buss ja troll enam-vähem üheaegselt. Jah, meil olid need toredad krimpsus näod juba peas ja me tegime selle üle nalja. Olime poisid esimese lörtsiga.

Hetk varem istusid korteris neli meessoost kultuuri ja rääkisid magusa söömisest ja mee ja saia söömisest. Me tegime oma jututeema üle nalja. Olime poisid omaette.

Kohvikus olid riiulid ja mul on õhtuti stamplause: "Palun mulle üks punast värvi tee." Olin poiss, kes otsib rahu.

Kõigepealt oli üldse vaikus. Ja mitte ainult lõpuvaikus enne plaksutamise plaginat. Kolmanda vaatuse stseenide vaheline vaikus oli parim. Ja umbsus oli mõnus. Olin peaaegu ilma vähkremata.

Osad poisid söövadki magusat ja põevad, et nad lähevad paksuks. Osad poisid söövad liha ja on veendunud, et nad on koledad. Poistel on kaelad viltu. Mõni poiss on endiselt karvane.

Tantsisime eile päeval sõnatult trammis.

Ja valvelaua tädi ütles: Mulle ei meeldi lörts.
Ja Uku küsis vastu: Öelge mulle üks inimene, kellele meeldib lörts?

Meile meeldib vihm, sest me oleme poisid.

Comments:
Uku ei tunne mind. Valvelauatädi ammugi mitte.
Mulle vahel meeldib lörts.
Ma arvan, et mulle meeldib lörts, sest ma olen masininimene.
 
Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?