20051010

TEADMISED

Hagn on Trumi osa. Vist on naine. Sõbranna.

TRUM
Tead mida mulle meeldib mõelda, kui tõesti on kõigest sellest oksest süda paha.

VIST
Sa mõtled siis heinamaast ja jänestest ja lilledest.

TRUM
Mitte ainult, mulle meeldib mõelda inimeste üle, kellel on tõeline armastus, siis nagu on endal ka hea olla, et siuke tõeline asi ikkagi eksisteerib.

VIST
Kellel on sinu arust tõeline armastus?

TRUM
Näiteks Tuksil ja Tädil, nad on mõlemad nii toredad inimesed, nad kiirgavad koos kõike soojust ja ausust, mis maailmas leidub.

VIST
Ma arvan, et nad armastavad teineteist. Aga Tuks on Tädit petnud ja see fakt liigitab ta minu jaoks teatud meeste hulka.

TRUM
Mida sa räägid?

HAGN
Ta räägib nii nagu asjad on, mis ikka imestad elu üle.

VIST
Tuks ja Tädi elasid ja olid koos, kui Tuks samal ajal mingit tantsijat keppis. Tädi oli pikalt tööl ja ei teadnud asjast midagi, hiljem luges Tuksi silmadest asja välja ja tal oli täielik valu, aga Tädi teab, et Tuks ja see tantsija käisid paar korda kakaod joomas ja suudlesid, mitte seda, et tema mees korduvalt seksis teise naisega. Siis Tädi nii nuttis kogu aeg ja Tuks nii vabandas ja Tädi andis talle andeks.

TRUM
Ja kuidas sina seda kõike tead?

VIST
See on tegelikult suur saladus, ma ei tohi seda kellelegi rääkida.

TRUM
Miks sa siis seda mulle räägid? Sa ju tead, et taolised asjad teevad mulle kohutavalt haiget. Sa ei tohi lõhkuda minu siirast maailma.

HAGN
Taolised jutud tulevad sulle ainult kasuks, sest siis sa saad aru, mis see elu on.

TRUM
Ma lähen räägin Tädile kõik ära...

VIST
Mis?...Räägid talle ära ja lõhud ta kogu elu ja unistuse ja heaolu...lihtsalt sellepärast, et sa tunneksid iseennast hästi. See pole sinu asi. Sõnad võivad inimesi hävitada, vale on vahel ainult hetkeks vale ja siis sööb tõde ta ära.

TRUM
Samamoodi nagu tõde ja õnn...on ainult hetkeks tõde ja õnn ja...

VIST
Ja, sul on õigus. Me lihtsalt peaksime oskama head hetked enda jaoks nii suureks ja võimsaks teha, et midagi muud enam polegi.

TRUM
Alati on midagi muud. Valu jääb meelde, õnn haihtub ümbritsevasse.

HAGN
Ma tahan teha lollusi. Ma tahan kohe teha lollusi. Põrutame linna!

Comments: Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?