20051125

anastamine

Ma kardan vaimustuda. Sest siis valdab mind unetus. Ma arvan, et kümne päeva pärast olen ma totaalselt vaimustunud. Selle kohta võib öelda ka õhin. Ma kuulan Tarantino filmide lugusid ja unistan. Unistan teatris filmi tegemisest. Enne jõule peame koolis lavastama Shakespearet. Ma tegelen ühe kuninga, ühe narri ja kuninga kolme tütrega. Nende kaubamärk on LEAR.

Järgmine nädal on see üks ja hullumeelne. Korraldada üks suur tsunfti-sisene pidu. Millalgi sööb mind selle peo hammustus ka ära. Aga arvan, et sellest ma ei vaimustu. Rohkem närvitsen.

Ja millalgi saab must uuesti inimene, kes vaimustub iseenda mõttest. Ja kirjutan siis oma mõtte ülesse. Praegu lasen ma neil minema lennata. Las nad hõljuvad mu vaimustusse.

Comments: Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?