20051101

LINGUMINE

Ma arvan, et kõike saab öelda nii.

Väärtused. Ma ei leidnud paremat sõna ja ei tahagi otsida. Ideaalid on liiga jõhker öelda.

Ükskõik, kes sa tahad olla. Tahad olla edukas või punk, tahad olla nukker või õnnelik. Tahad saada isaks või tahad saada kõige paremaks. Sul peavad olema väärtused. Lihtsalt peavad olema.

Sest need inimesed on halvad inimesed, kes suhtuvad oma väärtustesse pealiskaudselt. Ja need inimesed, kellel väärtused puuduvad, peavad millalgi tunnistama, et kauem pole endale valetada mõtet.

Minu arust on selles midagi romantilist ja jõhkralt ilusat, kui inimese väärtused ei muutu.

Võib muidugi öelda, et see on ka lihtsalt igav.

Kõige juures tuleb meelde veel üks küsimus.

Kas inimesed on võimelised õppima ja muutuma?
-

Igavust ei ole olemas, kui tahad ennast tunda.
Inimene saad austada ainult iseennast.

Ja nii lihtne see ongi.

„Selle eest ma olen küll härra Normetile tänulik, et ta mulle sellised jobutamise hetked on võimaldanud.” ütlesin Mariale kui kahekesi istusime kooli raamatukogus.

Comments: Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?