20051123

meediapomm

ANTS: See on kohutav. See on võimatu.
RINGO: Misasi? Miks sa nutad?
ANTS: Kas sa ei kuulnud?
RINGO: Mida?
ANTS: Uudist.
RINGO: Mis uudist?
ANTS: Kõige tähtsamat.
RINGO: Mis kuradi uudist? Mind ei huvita uudised. Mis siis oli?...Jälle mõni enesetaputerrorist või mingis riigis keerab valitsus sitta. Ei aitäh, mind ei huvita.
ANTS: Avastati viga. Parandamatu apsakas. Unustati installeerida.
RINGO: Mingi arvuti teema? Ma ei tea sellest sittagi.
ANTS: Saad aru, nad unustasid installeerida.
RINGO: Mind ei huvita. Ma oskan emmessenni kasutada ja maili lugeda...
ANTS: Päris paljudele inimestele unustati installeerida.
RINGO: Inimestele?
ANTS: Jah, inimeste valmistamise tehasest on lastud välja praaki.
RINGO: Mis see tähendab?
ANTS: Osadele inimestele jäi üks moodul sisse panemata. Muidu on neil kõik okei, ainult see üks asi on puudu, installeerimine lõppes erroriga.
RINGO: Mis neil eksemplaridel siis puudu on?
ANTS: Südametunnistus.
RINGO: Mida! See ei ole võimalik.
ANTS: Tuleb välja, et on.
RINGO: Süsteem ei tööta ilma nii olulise jupita.
ANTS: Töötab küll ja need tüübid funkavad veel nii edukalt, et viimaste andmete järgi on südametunnistus üldse arvatatud „lisaseadmetesse“, pidavat olema kallis lõbu.
RINGO: Kuhu me sellise äriahnusega jõuame? Mis sellest maailmast saab?
ANTS: Maailm on üks pesemata nõusid täis kraanikauss, kuhu kuhjatakse aina juurde...ja korrapidamisgraafik on igaveseks kadunud.
RINGO: Kuidas ma ära tunnen need inimesed, kel puudub südametunnistus? Mis on nende seerianumbrid?
ANTS: Nad on suvaliste seerianumbritega, neid on võimatu eristada.
RINGO: Tähendab ükskõik kes võõras võib olla ilma südametunnistuseta?
ANTS: Ka mõni tuttav või päris lähedane võib olla üks neist „vigastest“.
RINGO: See on kohutav. Nüüd on kõik putsis.
ANTS: Kas sinul on südametunnitus?
RINGO: Loomulikult!
ANTS: Oled sa kindel?
RINGO: Sada protsenti?
ANTS: Kas sa testi oled teinud?
RINGO: Ei.
ANTS: Siis ei ole asi kindel. Sa peaksid tegema testi.
RINGO: Mul on kõik viirusetõrjed apteiditud.
ANTS: See ei päästa midagi. Ega väljaspoolt sind ei saa südametunnistust keegi mingi pasaga ära võtta, see kas on sinus olemas või ei ole. Testi tegemine on anonüümne ja täiesti valutu...
RINGO: Tänan ei. Okei, lähen teen testi ja saan teada, et on juhtunud „väike“ eksitus, siuke värk, et ma olen praak, et ma olen värdjas, et ma olen mõttetu inimene. Ma ei taha seda elu sees teada saada! Käigu perse uudised ja avastused!

Comments: Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?