20051105

TULED

TYU: Tsau, mis teed?
KER: Kuule kodus olen, kuulan mussi ja jobutan.
TYU: Teeks midagi.
KER: Mida?
TYU: Ma ei tea, ükskõik mida, ma lähen kodus istumisest hulluks.
KER: Ma panin just küünla põlema ja mõtlesin hakata süüa tegema.
TYU: Lähme välja sööma.
KER: Ma ei tea, kas ma viitsin.
TYU: Viitsi ikka. Minu pärast.
KER: Mul ei ole raha.
TYU: Savi see raha, raha on paber, ma ostan.
KER: Mul pole kõige parem enesetunne.
TYU: Sa ainult vingud.
KER: Ma olen kodu-tüüpi inimene.
TYU: Mina ka, aga vahel on vaja midagi värsket.
KER: Mitte täna õhtu.
TYU: Minul on vaja täna õhtul. Minul on vaja sind täna õhtul.
KER: Tule siia, teeme koos süüa.
TYU: Ma tahan linna ja müra.
KER: Jääb vist siis ära.
TYU: Ma solvusin praegu sinu peale.
KER: Ma arvan, et pole põhjust.
TYU: Minul peab alati sinu jaoks aega olema. Sina kogu aeg pirtsutad minu soovide peale.
KER: Anna andeks, ma täna tõesti ei jõua.
TYU: Eks sa siis helista, kui sa teinekord jõuad, aga ma ei tea kas mul siis enam tahtmist on...
KER: Jäta.
TYU: Tsau.
KER: Ilusat õhtut sulle.

Comments:
dmz 614 471 67499



hqwnqwxdcf;v;l,mkkgfftgtgugg



owe
root
2641457754565855266
hqxcrkvjb
pqewcbtvgjhdfv
lllvvgvtvgyhnllvynu;n;kj2020054747
 
Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?