20051107

VALGE

Ma pole suur naiste pesu austaja
lihtsalt meenuvad pitsid
mis on punased või valged

Suhkur ja pulmakleit
paber
mis pole vetsus käimiseks

pilved
jah pilved
tohutult palju täidlasi pilvi
mul on tunne et vahel tahate mind jälitada

siis kui inimene väga kõvasti ja lõhkiselt vigastab kuskilt oma keha
siis tekib haavale alguses valge ilane ollus ja pärast seda tuleb veri

makaronid on tehtud jahust
mina pole makaron
silmade keskel on rosinad
muidu on silmad keedetud

kõik kirstud võiksid olla valged
uksed mitte
klaviatuurid ka

loeme tati ka valgeks
must raamat valgete sõnadega
tapaks vormiga ära teksti mõtte

asjad, mis ei ole kunagi valged
inimese kaka, punane marker, ananass ja minu juuksed

kui elust oled tüdinenud, siis pane silmad kinni
ja valged rullid hakkavad spiraalitsema

lapsepõlves oli multikas ja filmirežissöör Kusturical on film, et kui võtta nende teoste pealkirjadest üks osa ja need osad kokku liita, siis saame pealkirja

„Valge kass, valge koer”

Ma ei tea kas kõige maitsvam jäätis on valge
igatahes löö vahule või prae ära
munavedelik muutub valgeks

valged alustavad ja võidavad
minul pole veel helkurit küljes

need naistepesu pitsid meenusid mulle vaateakendelt ja fashion tvst
suures osas

Comments: Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?