20051112

VÄLJA

Robert teadis kuhu minna, see koht oli Euro-bar Raekoja platsil. Tümakas ja vähe inimesi ja muusikavideod ja jäle sisekujundus ja paks sõbralik baarman, keda assisteeris nooruslik karakteriseerunud piiga. Nad tegid meile alet, sest nad haistsid, et me oleks muidu ära läinud. Me keelasime endal rääkida teatrist ja siis vaikisime ja siis võtsime keelu maha ja siis lõpuks enam ei rääkinudki. Teatrist. Muidu rääkisime küll. Jõin ühe õlu ja enne kui Kristoga lahkusime esitasin monoloogi minu laupäev:

"Arvan, et mul läheb vara uni ära. Siis ma tõusen voodist ülesse, panen arvuti käima, kuulan mussi, proovin midagi kirjutada, siis kui viitsin käin enne vanaema dušši all ära, sest vanaema käib laupäeva hommikuti ema abiga pesus. Siis võtan koridori jalatsiriiuli ülemiselt platvormilt postimees extra ja lähen kööki, ema on valmistanud makarone, kas nii et makaronid ja kaste eraldi või nii et kõik koos. Kohvimasinas on kohvi, mida on laupäeva tõttu küllaltki ohtrasti, panen endale makaronid taldrikule, peale natuke ketšupi ja kui on, siis riivjuustu, kohvi panen oma kruusi ja valan peale sortsu piima ja lisan kaks enam-vähem täis teelusikat suhkrut ja kaks korda hästi teelusika otsaga suhkrut. Enne söömise alustamist lappan läbi postimehe ja avastan paar artiklit, mida tahaksin lugeda ja otsustan, et loen neid täna pärastpoole ja tegelikult ei võta ma pärast seda hommikust lappamist seda postimeest enam kunagi kätte. Kui makaronid on söödud, siis tõden, et olid päris head makaronid ja mõtlen, et võtaks peale midagi magusat. Ja siis ma vaatan, et mis on ühes külmkapis ja siis mis teises, leian endale sobiva jogurti või kohupiimakreemi või koogitüki. Pärast sööki võtan oma toast tolmu ära ja siis kuni poole päevani loen, jobutan, kirjutan paralleelselt, paar korda langen melanhooliasse ja paar korda tuleb mul mingi särav mõte, mis on hetkeks super ja kümne minuti pärast mõttetu, paar korda katkestab ema mu tegevuse, sest tuleb minu tuppa, tahab lilli kasta või midagi tähtsat mulle öelda. "

Nad vaatasid mind imestusega. Ma sain aru nende imestusest. Kui istusime Kristoga trollis, siis ta ütles: "Tegelikult pole ju sellistes laupäeva hommikutes midagi halba."

Kell on 10.22. Kohe hakkan tolmu võtma. Vanaema jõudis enne pessu. Kirjutasin hommikul ühe pooliku kirja ja leidsin ühe väga laheda Manu Chao loo. Peale makarone võtsin teisest külmkapist meekoogi tüki. Tõden, et olid päris head makaronid.

Comments: Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?