20051207

mötu

Ma ei leia täna sobivat muusikat. Isegi ei hakka vist väga põhjalikult otsima. Tänane päev vajus õhtuks ära. Vajus kuhugi ma ei tea kuhu otsaga. Veidi võiks vist isegi öelda, et sügavusse. Margus ütles mulle just läbi msni et Mart mis sa passid orkutis võõraid naisi.

Mulle ei meeldi intriigid ja pahandused ja tülid ja ütlemised ja kõik mis on paha. Ja kui vahel seda sinu ümber veidi hõljub, nii et ise ei olegi otseselt sellega seotud, et siis ta nagu ikka hakkab sind torkima. Lõpuks teeb päris haiget. Nii et kuulutagem "Ma ei taha midagi teada, miski pole minu asi, mina pole loodud selliste asjade jaoks." Pole loodud elama.

Ma ei taha. Ma ei taha teha mingit Eesti teatriajaloo referaati kunagi elanud näitleja Hilda Gleseri kohta. Sest mul on temast südamest savi. Väga savi ja väga südamest. Öäkk. Mulle meeldib ajalugu. Napoleon ja värgid. Aga teatriajalugu meeldib mulle senikaua, kui sellest võib olla miskit kasu praegu teatritegemisel. Ma ei ole see mees, kes oskaks varem olnut nautida. Jah Kivirähk on ja on veel kuidas veel. Rühkast tegi las aga mait võtta loo valmis.

Las ma olen ajalootu eksemplar. Kui on praak ja katki läheb, siis olgu nii.

Nagu Ago ütles, et ei viitsi koju väga minna. Et lähed koju ja siis istud. Siis mõtled, et võiks midagi asjalikku teha. Siis hakkad mõtlema. Avastad et päris palju on teha. Ja siis saad aru, et nii palju on teha, et mitte midagi ei viitsi teha ja istud edasi.

Täna öösel ma näen unes midagi puhast.

Comments:
oh, mart, korraks tuleb tunne, et ma polegi imbetsill.
see tunne läheb ruttu minema muidugi.
viuviu elu on arusaamatu.
 
Mart, ära pahanda Hilda Gleseri ja referaadi peale. Ütlevad, et igavene hea näitleja olla olnud.
Sa oled ju juba suur poiss, mitte märatsev pubekas!
 
Ahjaa, siis veel seda, et mina ka ei tea, kas mina olen loodud elama. Aga mõistetud selleks paraku küll.
 
Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?