20051224

soovid

Ma tahaksin olla ulmekirjanduse fänn. Aga ma ei ole. Ma ei ole keegi, ometi on mul olemas kuulid. Minu haavavad laadungid on sõnad. Ma oskan teha kõvasti kahju. Ja ma teen. Ma proovin oma töös olla peen.

Haavatavusest sünnib kunst. Aitäh.

Kord elas keegi. Ta ei osanud olla. Tal olid omad vead. Ta ei osanud olla.

Aga osad asjad on elus hästi. Kui ma mõtlen osade lähedaste inimeste peale ja mõtlen, mis on nende elus hästi, siis on mul hea meel. Mulle meeldib kaasa tunda.

Elada. Me võime hullult soovida, et võiksime elada. Kaua kaua elada. Ilusalt.

Kui te vaid teaks kuidas on võimalik tähtede peal sõita. Kui vananenud on rula ja rulluisud. Ilusad hobused siiberdavad ringi ka külmas, ei tohiks karta mõnel lakast haarata.

Ma ei viitsi suhelda. Tahaksin soovida teile elu. Palun saatke mulle palju sõnumeid.

Brides in Bloomi jõulutervitust.


Comments:
see lugu on mul üks, kaks, kaks ja pool tundi juba mänginud?
jah, kaks ja pool. ja ei teagi miks. lihtsalt sobib siia õhtusse. kniks.
 
Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?