20060110

gif mi änd ai tell juu

Ma tahaksin veidi kurta kuidas ma ei oska olla inimene. Ma ei oska minna mõne tuttavaga kohvikusse ja siis teineteisega rääkida, et kuidas meil siis läheb. Ja kui olengi läinud, siis on alati see võimalus, et nüüd kohe tuleb see konkreetne hetk peale, et vot nüüd on tüdimus ja paneme pläkud koomale. Vot siis on pepu. Piinlikuks läheb. Häbi on enda pärast.

Ja siis mul ongi praegu nii, et ühele vabale õhtule, mis on enne välismaale suundumist jäänud kandideerib nii vähemalt viis inimest, kes tahaksid kokku saada. Ma ei oska öelda ei...Kõlab see vist jõhkralt, kuigi siiralt, et „Vaata mul pole lihtsalt sinu jaoks aega.“ Ma ei oska olla sõber ega kõva sõbrustaja. Ja jumala eest need inimesed, kes tahaksid minuga veidi juttu ajada, need on jumala head inimesed kõik. Lihtsalt ma olen vist egoistlik eksistents.

Kuigi jah. Ütleme ausalt välja, et kuigi ma ei ole sotsiaalselt eriti aktiivne ja ma hiilin pigem nurgataguseid mööda, et siiski ma tean-tunnen päris paljusid inimesi.

Praegu kui ma siin niimoodi „õpin“ eksamiteks ja telefon hakkab kuskil värisema...mul hakkab alati telefon ainult värisema, helinat ma ei kasuta...et siis kui kuulen, et hakkab värisema, et siis on please, please, please, et ole ainult kaks värinat, et siis on sõnum. Tavaliselt loomulikult ta väriseb rohkem ja siis ma võtan kõne vastu.

Mulle meeldivad lühikesed konkreetsed telefonikõned, sest tavaliselt on ju sellel, kes helistab sulle mingi tahtmine, mida ta üritab ilustada plä-plä mulliga. Ütle kohe välja, mis tahad ja vaatame, kas saab või ei saa.

Aga kui mul tuleb tung, siis ma hakkan ise helistama ja korraldama kokkusaamisi. Kuigi ma ei kujuta ette, et millal see tung võiks tulla. Võib-olla siis, kui olen 27 aastat vana.

Comments:
et... kui sa mööda nurgataguseid ei käiks, siis keegi ei helistaks ka ja su ainuke vaba õhtu poleks overbooked. sest popp ja salapärane on olla üksik ja iseseisev ja teha koguaeg midagi olulist. kui sa koguaeg silmapiiril ja saadaval oleks siis poleks üldse nii..
 
Mart, tead, meil on mõni teema ikka väga sama.
ma ei hakka nüüd eraldi välja tooma, et millised täpselt. ma tahan ka ikka mõningast salapära säilitada.
(poisid ju ikka tahavad olla nagu johnny depp.)
 
ma olen alati tahtnud olla:
* P opp
* Ü ksik
* I seseisev
* S alapärane

mina olengi ajastu laps, kes toitub irooniast ja ei saa ise ka aru, et mis on nali ja mis on nutt

hollywood igatahes on olemas. johnnny depp on ilus, meie oleme koledad, aga mina ei usu, et johnny´l oleks nii ilusaid unistusi. Tema on lihtsalt PÜIS.

Tema on ja meie tahame olla. Nii ilus.
 
Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?