20060106

julgusest

Tahaks kellelegi sõnumit saata. Aga kuna pole kedagi, kellele tegelt ei tahaks midagi head öelda, et siis parem jätan saatmata. Õnnis oli linnas korra juua inimestega tequilat. Nüüd on õnnis mõelda seda, et minul on veel võimalus.

Kui trolliga koju sõidsin, siis silm oli vist märg. Mõtlesin päris paljude inimeste peale ja tundsin neile kaasa. Panin plaani paika, et kuidas ma ennast väljendan, et nad mõistaksid, et nad on väga olulised ja head. Praegu ma enam ei ole nii hakkaja. See on alati nii. Ajas kustub väljenduse vajadus.

Kuid ma teen selle neile selgeks. Varem või hiljem nad tabavad mu silmi ja mõistavad.

Paneelmaja koridor on remondis. Seinad on värvitult punased. Võikski nii jääda. Aga nad ei jäta. Poolikud asjad viiakse alati niiti pidi kokku. Inimesed ise keelavad endale hargnemisi. Loomulikult käib see materiaalse maailma kohta. Olulistes asjades meil ainult otsad ongi. Püüa sa nii punuda. Iga niit on ju ise materjalist ja erineva paksusega.

Mina ei tee endale koledat peapaela. Kui on nii, siis jätan tegemata. Minge perse jah. Tahan endale ilusat ehet. Jonniga võlun ta välja. Vähemalt silmapõletikuni. Siis viib elu otsad kokku, sest tervis on närvidest ja rahust üle.

Aga võta näpust ja tõmba tillist. Tegelikult ei ole ju. Süda viib meid hukatusse. Hoidke ankrut, mina ei luba teil veel selle koha peale pidama jääda. Las laev triivib. Ära karda, reeling on libe, kuid mitte jääs.

Comments:
kui mängu tuleb süda, siis on kõik inimesed arad. ja mitmete kihtide sees. ja hoiavad ennast ja kardavad.
 
Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?