20060106

kaua enam ei kannata

Lõputuvalt venima näiva konsultatsiooni ajal otsustasin, et õhtuks aitab. Täna ma teen midagi. Võtsin kõne Margusele ja siis küsisin, et pealik mis teed, ta ütles et tal praegu kiire, aga et õhtu poole võiks lollusi teha küll. Ma siis ütlesin, et mul ka siin nii, et vaja õppida ühte ja teist ja siis vast kuueks või umbes nii saan ühele poole ja Margus siis vastas, et “Kuule väga hea, et ma siis käin väljas jooksmas ja siis mul on vaja natuke aega arvutimängu mängida.”
Mul läks kohe tuju paremaks.

Täna oli unes leplik tüdruk. Ja kallistused ja võimlemisredeli ülemised pulgad. Ma olen praegu hommikuti pahura unega. Tahaks veel. Ärge võtke lapselt head asja ära.

Mu kolm suurt karvast eksamit. Tehke end ise täis. Juba ma näen Londonit. Ebamäärane vibelus hakkab võtma konkreetsema erutuse kuju. Lahkun 21. jaanuari hommikul seitsme paiku. Naasen kahe kuu pärast. Kui.

Comments: Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?