20060104

kõige ilusamad sõjad

tänane postitus on vürtsitatud Asko Künnapiga. Tema teeb disaini-luule-raamatuid.

sa pead otsustama.
On neljapäeva öö, Hansapank saadab teate:
Teie arvele ei mahu enam raha. Tehke midagi!
Hea Jumal, Sa näed ja Sa ei naerata.
esimese sõnad tulid nii umbes kell neli
palun mulle üks rassolnik
üks kohv koorega

suures raamatukogus on toolid puust
eile oli seal Remsu täna Raudam
Toomas Raudam on hea kirjanik
Nüüd, kui on nullindate esimene kevad,
ma tahan pühitseda Viru hotelli.
Kõiges ta veripruunis kunstnahas
grillkanades ja kupeldajatest portjeedes,
tohutu suurtes seitsmekümnendates,
tõelise Borgese Hargnevate Teede Aias.
kumb siis noh ütle nüüd kumb
kas Skinner või Grotowski?
Pulver või Ojasoo?

tegelikult loomulikult wuolijoki niskamäe noorperenaine
ja toomela kognitiivne psühholoogia
ka sema/pork kliiniline

olen oma otsekohesuse peale pahane
ärritun kergelt ja liigselt
nii ongi mu telefon praegu mõeldud ainult kellaks
Ja ma tahan pühitseda Ülikooli Raamatukogu
kus eal ei leitud ainumast raamatut,
ei nähtud, haistetud, küsitud isegi,
küll kuulatati raudriiuleid relssidel liikumas,
tiritamses variandis Roosi Nimest

Ja ma tahan pühitseda Linnahalli
Aga siinkohal kaotan tõesti julguse
ja tunnistan üles - me vanemate põlvkond
pole eksinud või kadunud või kaotand,
nad on tavalised ohtlikud hullud.
Nüüd, kui on nullindate esimene kevad,
on kõik eelnenu nii püha, püha, püha.
öist sõnumit ma praegu ei saa
saatus saadab kommi

kui kõik saab läbi, siis saab minust raamatukogus istuja
sest keegi peab tegema
vaja on palju lugeda ja kõvasti haiseda
ainult prillides

"Kas tohin nüüd lahkuda, saabuda viimaks"

Sest mu tagaskätt visatud kindast
saab alguse kõige päheõpitum,
kõige ilusam sõda kõikide asjade vastu.

Comments: Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?