20060105

mati, mati, mati...

Täna on jälle üks nendest öödest, kui härrasmehel pole und. Härrasmees ei viitsi ka täna enam lugeda, sest palju sa ikka päevas paberit piilud. Härrasmees tõmbas natuke mussi, aga härrasmees ei viitsi end praegu mussiga ka üles kütta. Härrasmees mõtleb, et elu on ropp. Ma ei ole samasooliste koosluste vastu ega poolt, mul on savi, lihtsalt kuidas kogu meedia ja net võivad siukest bläd täis olla. Inimesed kirjutage endast, omage ise ideid, kasvõi magage ja nähke ulmelisi unenägusid.
NB! Ma olin ükskord unes homo. Platooniline. Ilus oli.
Aga elus jääb vist mees suudlemata ja isegi vist grupiseks tegemata...

oleks siis vähemalt und.


ma lähen viskan voodisse pikali, teen mukile pai ja proovin oma hingamisega ta väikeste norsatuste rütmi tabada

Comments:
tegin mukile pai jaa.... naiste suudlemine on küll hea, meeste suudlemist ei tohiks kindlasti proovimata jätta!
 
Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?