20060112

pressiteade

Mul on hea meel teatada, et ma olen graafikus. Kahest kaks. Nii teisipäevane eesti teatriajaloo eksam kui tänane psühholoogia bakaeksam positiivselt sooritatud. Muidugi nüüd toimub taas järsk ümberlülitus, sest triost raskeim on veel ees. Ees ootab välisteatri kisma ehk siis Nemirovitš ja Stanislavski ja Tšehhov ja kõik paksud raamatud, mis nad oma suures ja võimsas elus kirjutasid. Jõud-jaks lõppes juba mõne aja eest, aga ma eriti ei viitsi olla hädaldaja kutt. Kõik oleks kergem, kui poleks veel mõnda meeldivat tööd, mis vägisi end peale suruvad. Igatahes, mis ei tapa, see kasvatab töövõimet.

Meil peda kursaga on siuke ilus punane särk, mille lasime endale esimesel kursusel teha. Et siis ette on kirjutatud "I had a split personality..." ja taha "...but we are ok now!". Ma panin selle särgi täna selga ja see vist aitas mind. Ma olen veidi ebausklik.

Aga eile õhtul tõi ema ühe väikese palmi minu tuppa aknalaua peale. Mu vend siirdub väljamaale mõneks ajaks ja siis tema kodutaimed tulid meie juurde, aga see palm öösel muutus siuekeseks päris hirmuäratavaks. Ma ei julgenud akna poole vaadatagi. Võtsime siis ta Mukiga aknalaualt alla ja uinusime. Mul vasaks käsi millegi pärast praegu eriti hästi ei liigu, ei tea kas aids või dementsus. Kui olukord paari päeva jooksul ei muutu, siis peaks arstile minema.

Aga täna oli juba enne nelja taevas kuu. Ilus ja ümmargune ja piilub minu toaaknast sisse. Minu arust on see kuu küll omadega täitsa täis.

Comments: Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?